13 januari 2020

Restjes "hip hip hoera"

Een stukje gelli plate had ik nog liggen. Het idee van deze kaart kwam ik overigens tegen bij stamping Mathilda. Godelieve heeft afgelopen zondag een prachtige kaft van een boekje gemaakt met allemaal restjes, om te vieren dat zij al 500 keer iets gemaakt heeft met restjes. Neem gerust eens een kijkje op haar blog. Ze werkt zo mooi en netjes en ik ben fan! Hier vind je haar blog.

Goed ik gebruikte een stukje gelli plate waar ik de takken al eerder opgestempeld had en de kippetjes van Darkroom door kregen ook een plaatsje. Deze op een apart stukje restpapier gestempeld en uitgeknipt. De kaart waar ik het geheel heb opgeplakt was dan weer geen restjes. Hierop de letters hip hip hoera gestempeld. De hip hip letters zijn volgens mij van Marianne Design en de het woord hoera is van Carlijn design. 

Leuk dat je weer even kwam kijken op mijn blog. Van de week volgen er nog wat meer creaties.


Het uitgangspunt waar ik mee startte.



2 opmerkingen:

  1. helemaal leuk is dit zonnige kaartje geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijker kaart . Vogeltje ook erg leuk
    Ik volg je al hoor, mocht je mij nog niet volgen , je bent welkom hoor 😉
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...