23 maart 2020

restjes / leftover 55 purple

Vandaag een challenge en restjes maandag combineert. Leuk dat jullie geregeld op mijn blog kijken en een reactie achterlaten. De stempels zijn van Darkroom door. Het velletje lag al lange tijd te wachten in mijn restbak ik pakte hem maar niet, omdat ik de structuur van het papier erg grof vindt. Nu toch gebruikt en kon mooi in combinatie met de challenge van Darkroom door. Hier mocht ik gebruik maken van bepaalde kleuren en laat deze nu net in de achtergrond zitten. Zo gezegd zo gedaan. Nu ook meteen eens gebruik gemaakt van stempels die ik nog niet eerder heb gebruikt. De vazen/flesjes van Darkroom door. Ik zal hieronder de kleuren challenge proberen te laten zien. 



Mijn restpapier, aquarelpapier met grove structuur.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...