10 mei 2020

Fijne Moederdag

Vandaag laat ik jullie een vouw (kaart) doosje zien die ik heb gemaakt voor mijn moeder. Het is tenslotte hier in Nederland moederdag. Altijd leuk om haar te verwennen met iets gemaakt door mij zelf. Net is vroeger als we op school ook iets maakte speciaal voor moederdag. Mijn moeder kan nu in ieder geval de bloemetjes op tafel zetten. ;). Ik wens alle moeders in een mooie dag toe.

Het doosje zelf had ik nog liggen in mijn voorraad. De afwerking verder heb ik afgestemd op de kleuren waar mijn moeder dol op is. Gesponst met Distress Oxides. De bloemen zitten op een stempelsheet van Darkroom door "Warm Wishes". Ook snijmallen gebruikt van Tim Holtz. Zo heb je een gezellig geheel. De bloemen stempels eerst ingekleurd met Molotow Aqua twins en daarna afgedrukt op papier en deze uitknipt. Een heerlijke techniek. Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen deze blog post.









1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...