18 mei 2020

Restjeskaart 63

Vorige week heb ik de gelli plate weer eens te voorschijn gehaald en een aantal afdrukken gemaakt. Ik heb gewerkt met pan pastels en wat babyolie. Ik merkte dat ik de pan pastel moeilijk van mijn gelli plate afkreeg. Uiteindelijk toch gelukt. 
Vandaag gebruik ik een gedeelte van een afdruk voor mijn restjes kaart. Ook een stukje paars en een stukje boek heb ik gebruikt voor deze kaart. Eén van de vogels (bird) van Dina Wakley gebruikt en deze gestempeld op het restjes paars. Uitknipt en  Op de achtergrond die ik heb gemaakt een afdruk gemaakt met een oudere stempel die op hout zit. (Leuk om ook deze weer eens te gebruiken). Deze ook nog een keer afgedrukt op het boekpapier. De blaadjes uitgeknipt en op achtergrond geplakt. De zonnige stippen met blauw ook nog een plekje gegeven op de achtergrond. Met een liniaal en een zwarte fineliner lijntjes getrokken. De achtergrond gemat op wit en paars. Het geheel gemat op een witte kaart. Allemaal restjes gebruikt uit mijn voorraad behalve de witte kaart. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...