24 mei 2020

Happy Day

Afgelopen week de film van Tim Holtz gekeken over Distress inkten en Oxides. Wat doet en hoe regeert het en wat voor papier gebruik je. Van het laatste hangt veel af en probeer het zelf ook eens uit. Dat heb ik gedaan. Ik had geen yupo papier, maar toevallig net een hele stapel fotopapier gekregen. Daar heb ik het eens op uitgeprobeerd. Veel kleuren adirondack inkt op mijn craftsheet aangebracht en daar voorzichtig het papier ingelegd. Gedroogd met de heattool en herhaald en nog eens herhaald. Daarna mijn distrress oxides gepakt en hetzelfde ermee gedaan. Dit is echt een heel gaaf echt. Daarna met distress glaze het watervast gemaakt. De klaproos van Darkroom erop gestempeld met archival inkt zo ook de Cirkels en tekst deze zijn van Art specailly. Krijg er echt een happy gevoel wat een kleurpracht. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...