10 augustus 2020

Restjes 75

De 75ste keer dat ik een kaart aan jullie laat zien gemaakt met restjes. Ik heb mij zelfs in deze hitte 34 graden er toe gezet een kaart te maken. Ook mijn nieuwe stempels en stencil mochten deze keer niet ontbreken. De achtergrond had ik eerder gemaakt door het uitrollen tijdens het werken met de gelli plate. Daaroverheen met mijn (nieuwe) stencil van Darkroom door met distress oxide kleur wilted violet en wild honey. Daarna met een cirkel stempel ook van Darkroom door kleine cirkeltjes gestempeld met color box

een pigment inkt. Hierdoor zijn de zwarte afdrukken niet allemaal heel duidelijk zichtbaar. De wild flowers van darkroom door mochten ook een plaatsje krijgen op deze kaart en een tekst "warm wishes" van de sheet "warm wishes" van darkroom door. De eerder genoemden kleuren distress oxides waarmee ik gesponst had met de stencil heb ik ook gestempeld op een apart restjes papier en uitgeknipt en opgeplakt. Zo wordt het weer een geheel. De basiskaart had ik eerder al gesneden en gevouwen, niet helemaal goed, maar voor deze kaart kon het goed. Het is tenslotte een restjes kaart en we gooien niets weg. Een gaatje gemaakt en met een verstevigingsringetje (bloemetje) van Elisabeth craft nog een extra detail gegeven. Leuke kaart die vast weer een leuk doel gaat krijgen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...