31 december 2011

Each card is Unique challenge december sneeuwpop

Vandaag nog op de allerlaatste dag van 2011 een sneeuwpop. Nog wel een beetje in kerstsfeer. Ik wens jullie een goede jaarwisseling toe en een goed gezond, creatief jaar 2012.

Hartelijke groeten, Regina


Wat heb ik gebruikt:
Rood kaart karton
Wit kaart karton
Action papier (sterren)
Lint en parels en splitpen uit eigen voorraad
Sneeuwpop, deze heb ik een keertje ontvangen van scrapgirl-hillie (waren al gestempeld).
Embossingmal van Tim Holtz achtergrond van de sneeuwpop.
Sterpons
Sneeuwpop ingekleurd met potlood en geurloze terpentine.


3 opmerkingen:

  1. Yeah!! Die is ook zo leuk!! Geweldig dat je hem gebruikt hebt! Ook jij bedankt voor de leuke reacties op mijn blog.
    Een hele goede jaarwiseling en ook veel stempelplezier in 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je al verteld hoe leuk ik deze kaart vind en hij staat ook al te pronken tussen de andere sneeuwpoppen bij de challenge :) Een heel goed en mooi creatief jaar toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...