11 april 2013

Boek Abraham

Vandaag is mijn liefhebbende echtgenoot 50 jaar geworden. We gaan dit zaterdag groots vieren. Nu zitten we heerlijk aan de koffie met gebak. Ik heb voor hem een boek gemaakt (het patroon had ik van Renate). Natuurlijk met mosterd erin. Leuk als jullie een berichtje achter laten wat jullie ervan vinden.  Wat ik allemaal heb gebruikt laat ik deze keer achterwege. Ik wil ook via deze weg mijn moeder bedanken. We hebben wat zitten knoeien voor dat we het frame in elkaar hadden zitten. Thanks mam.Ik wens jullie een fijne dag en tot gauw met weer nieuwe creaties. Wil je toch meer weten over dit boekje. Dan mag je mij altijd mailen. 

Groetjes, Regina







4 opmerkingen:

  1. wat een geweldig idee, echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een boek met een verrassende binnenkant. Heel leuk idee! Super uitgewerkt ook. Van harte met je man en veel plezier zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een bijzonder mooi gemaakt kado!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De supermooie buitenkant verraadt niets van de binnenkant!
    Heel mooi idee en prachtig uitgewerkt!
    Proficiat aan je man!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...