2 december 2010

Bloem Hero Arts

Hieronder vinden jullie afbeeldingen van mijn kaarten met de bloem van Hero Arts. Ik had jullie beloofd te laten zien wat je er nog meer mee kan doen. Deze bloem zal vast nog meer terugkomen. Corine gaf mij al een tip om er kerstkaarten mee te maken. Wie weet. Ik vind het al met al een leuk resultaat.


De achtergrond is glanzend papier. De stempel is van Clear Mini Stamps. Eerst gestempeld en daarna Teykol gebruikt. Daarna de achtergrond paars in gesponst. De bloem zelf heb ik gekleurd met potloden en geurloze terpentine en hier en daar wat glitters gegeven met witte Stickles en een knoopje uit mijn voorraad.


Voor de achtergrond heb ik een grid teckniek gebruikt. De stempels voor de achtergrond zijn van Artjourneysheets Nature en Inchies. De bloem ingekleurd met potloden en geurloze terpentine. Blauwe strass steentjes en knoopje uit mijn voorraad.



Voor de achtergrond stempels gebruikt van artjourney sheets Nature en Nature 2. De bloem ingekleurd met potloden en geurloze terpentine. Hier en daar wat witte stickles gebruikt.




De achtergrond is bestempeld met een plastic zakje. Daarna stempels erop gestempeld van  de Artjourney sheet Nature en van Clear Mini Stamps. De bloem zelf is hier en daar ingekleurd met kleurpotloden en geurloze terpentine. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...