28 november 2018

Tealights

Eindelijk weer een blog post van mij. Ik ben op het moment druk bezig met fotografie en kon daarom niet veel posten op mijn blog. Maar uiteraard verdienen jullie om weer eens wat van mij te horen en te merken dat ik nog wel creatief bezig ben. Gisterenavond heb ik mijn laatste workshop gegeven van 2018. Vooraf wilde ik heel graag nog een klein geschenkje  maken voor degene die op die avond aanwezig zouden zijn. Ik zag in de ochtend op de blog van Stamping Mathilda deze leuke tealights. 
Ik had zelf helaas geen mooie glassine enveloppen maar wel meer wat bruine getinte enveloppe van Stamping up. Deze hetzelfde verwerkt als Godelieve aangeeft op haar blog. 
Als extraatje heb ik er een touwtje met label, waarop een kerstwens staat er aangemaakt. 
De embossingpoeder vloeide rijkelijk, wat een heerlijk materiaal is dat toch. De lichtjes geven veel warmte zie op de foto. 
Wat we hebben gemaakt deze avond laat ik morgen zien op mijn blog. Leuk dat jullie een kijkje kwamen nemen op mijn blog. I wish you all the best en een mooie warme dag toe. 


2 opmerkingen:

  1. Echt prachtig! Mooie warme kleur.
    Dank je wel om terug te linken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het werden heel mooie kerstlichtjes, ook in deze donkere versie.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...