17 februari 2011

Tag "Wachtende op....."


Hierbij weer een bijdrage voor mijn blog. Een Tag of label. De stempels van de man met zijn koffer en  het trein station zijn van De Stempelwinkel. De roos is van Artjourney. De Roos heb ik gekleurd met Adirondack stempelinkt. Ik wilde de roos eerst weggooien, omdat ik hem niet zo mooi vond, maar op deze Tag staat hij prachtig. Zo zie je maar weer. Niet meteen iets weggooien.  De roos heb ik nog bewerkt met Stickles. Helaas zie je dit niet zo goed op de scan die van de Tag heb gemaakt. Achter de man zie je nog net een stukje krant die ik verwerkt heb met gesso.

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk "ouderwets" plaatje!
    Het ziet er tegenwoordig wel anders uit op een station! Ticketautomaat, seinstoringen en gehaaste mensen...tja....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een prachtig plaatje uit het verleden. Vind de roos er ook erg mooi bij.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan Regina, Hoop dat hij niet al te lang hoeft te wachten op...............

    Groetjes Francina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...