16 februari 2011

Award liebster blog ontvangen



Ik heb van Bianca "Each card is unique" een prachtige Award gekregen als een beginnend blogger. Ik vind het een hele eer en accepteer ik hem, want ook ik ben er blij mee.


Bianca heel erg bedankt. 

De bedoeling is dat ik deze award weer doorgeef aan een aantal bloggers, waarvan het blog nog niet zo lang bestaat of nog weinig volgers heeft. 

Als je de blog aan neemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van Liebster Blog. En een verwijzing naar de blog van diegene van wie ik de award heb gekregen. Bedank ze op hun blog voor het ontvangen van deze award (dat zullen ze zeer waarderen).
Kies vervolgens 3 tot 5 dames uit die deze Award verdienen. Het is de bedoeling dat het dames zijn die nog niet zoveel volgers hebben en beginnend blogger zijn en het dus verdienen om even in het zonnetje gezet te worden.
 Ik vind het niet eenvoudig. Ik blog nog niet zo lang en kijk graag bij andere wat zij van hun werk maken. Eigenlijk verdienen al mijn volgers een Liebster Blog.

En k heb gekozen voor ...........


Corine is al iemand die al langere tijd een blog heeft, maar nog niet zoveel bloggers heeft. Zij verdiend het om deze award te krijgen. Door haar ben ik aan het stempelen gegaan en van haar heb ik al een heleboel geleerd. Zij maakt prachtige kaarten en projecten.


Francina heeft nog niet zo lang een blog. Via andere blogs heb ik haar ontdekt. Zij maakt echt hele mooie dingen. 


Ik heb Corrie net ontdekt. Zij maakt mooie dingen en ik laat ook mooie dingen van andere zien. 

Neem bij hun alle drie eens een kijkje op hun blog.

Bovenstaande mensen verdienen het om een award te mogen ontvangen. Ik hoop dat jullie deze award willen accepteren en ook weer elk drie tot vijf bloggers in het zonnetje willen zetten. Je moet er wel even wat voor doen maar dan heb je wel een Award. 

Bianca nogmaals hartelijk dank. Fijne week en er komt gauw weer wat nieuws van mij op mijn blog. 

Hartelijke groeten, 
Regina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...