31 mei 2011

Klein stukje .......


Hallo trouwe bloglezers,

Hieronder zien jullie een klein stukje van de kaart die ik heb gemaakt voor de challenge van Hoop Inspiratie scrapblog van Ida. Ik had daarmee de 3e prijs behaald en mag voor een keertje het gast designschap op mij nemen. Helemaal leuk natuurlijk. Wat het onderwerp is, zal pas, denk ik, zaterdag bekend worden gemaakt.  Tot die tijd moeten jullie het met dit stukje doen. Spannend........... Mocht je nog mee willen doen met de challenge verjaardag deze maand je hebt nog tot donderdagavond 21.00 uur de tijd. Neem gerust eens een kijkje op deze blog (klik)




Verder heb ik nog eens tof nieuws. Zo probeer ik bij Artjourney iedere maand mee te doen met de challenge. Deze keer ja... jullie raden het al. Ik had de prijs. Er waren veel schitterende kaarten. Maar ik was de willekeurig uitgekozen persoon. Helemaal blij natuurlijk. Ben nu al benieuwd wat de volgende challenge zal zijn. Neem gerust eens een kijkje op hun blog (klik) en doe gezellig mee volgende maand.

Tot gauw weer met een creatie. 
Groetjes, Regina

2 opmerkingen:

  1. dit klinkt spannend, en ziet er ook al zo uit, ben erg benieuwd naar het geheel. en leuk dat je dit mag doen, toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je bij AJ in de prijzen viel, helemaal willekeurig ja, maar je maakte wel een heel mooie kaart voor de uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...