25 mei 2011

Liefde en trouw, patchwork

Ha trouwe bloglezers,

Volgende week gaan buren in het huwelijksbootje stappen. Voor hen heb ik deze kaart gemaakt.




Ik ben geïnspireerd door Crea Vera. Zij maakt zulke prachtige kaarten en meestal borduurt zij de kaarten nog leuk met een randje er om heen. De kleuren zijn ook zo mooi. Ik ben ook aan de slag gegaan met vierkantjes en daarna borduren. Het lijkt wel patchwork. Het resultaat mag er zijn. 

Wat heb ik gebruikt:
Papier: Vintage Action
DMC garen
Perkament papier
Stempel Duif van Hero Arts stempeld met Stazon.
Gem stones Hero Arts
Kralen, bloemetjes, touwtjes, ijzerdraad van eigen voorraad.

Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Fijne dag en week verder. Een berichtje achter laten vind ik altijd leuk.

Groetjes, Regina

6 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, moet een werk geweest zijn Regina! Deze kaart zal eruit springen, bij de collectie kaarten die het bruidspaar zal ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh kijk nou hoe tof deze kaart is :D
    Je hebt er wat moois van gemaakt, gaaf zeg!
    En wat leuk dat je een verwijzing hebt gemaakt naar mijn blog, dank je wel!
    Je kaart is zo mooi qua kleur en het is ook leuk dat je alle vierkantjes hebt gestikt. Wel een klus zeker?? Maar het resultaat mag er zijn, hier is het bruidspaar vast heel blij mee!

    Ik wens je een gezellige dag!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh Regina, wat ontzettend leuk!! Hut ab, zeggen ze hier in DLD ☺ groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi regina

    wat een super kaartje!
    wat een werk zeg!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Regina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ge wel dig. En de kaarten waardoor jij geinspireerd bent van Vera zijn inderdaad erg inspirerend en prachtig. Zo super hoe je dat dan kan omzetten naar jouw prachtige kaart met de inchies. Ge wel dig. Echt een super leuke mooie originele kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...