22 mei 2011

Scrapdelight Scrapbookwinkel Card Challenge #02 Thinking of you

Goedemiddag allemaal,

Wat is het weer een heerlijk weekend. Lekker gisteren in de tuin en vandaag weer wat dingetjes binnen doen. Gisteren heb ik gehoord dat ik de 3e prijs heb behaald bij Een hoop inspiratie Scrapblog. nu word ik daar eenmalig gast designer. Best een beetje trots. Dit wordt vervolgd.

Nu heb ik weer een andere kaart. Deze doet mee met de challenge van Scrapdelight. Het is een lief kaartje geworden.





Wat heb ik gebruikt::
Achtergrond: Stempel Franse Darkroom door
Papier van Vintage blok Action
Geborduurd met DMC
Tim Holtz Swirl door de Big shot
Tim Holtz Sizzix embossingmal 
Stempel jongetje Artjourney van sheet Boys
Tekst stempel Artjourney van de sheet Nature
Alles is gestempeld met Adirondack kleur: Expresso en gesponst met Sandal.
Gemstones van Hero Arts
Roosjes uit mijn eigen voorraad.
Dit is de sketch.

Nog een heel fijn inspirerend weekend verder. 

Groetjes, Regina





6 opmerkingen:

  1. Het is zeker een hel mooi kaartje
    geworden en veel succes met de
    challenge

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een lief kaartje!!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi regina

    wat een schitterend kaartje!

    erg mooi gemaakt en succes met de challenge!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Regina! Leuke kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke combinatie van papier en kleuren! Helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg gaaf gedaan!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...