26 juni 2011

Artjourney challenge 10, boekenlegger

Beste bloglezers,


Dit is mijn bijdrage voor de challenge van artjourney. Ik heb twee boekenleggers gemaakt. Het is toch altijd weer leuk om mee te doen. Voor als je het nog niet hebt gedaan, je kunt nog mee doen tot 28 juni.  Ik heb deze 2 boekenleggers eerst langs de scanner gehaald. Daarna ga ik deze nog met boeklon omwikkelen. 
De stempels die hier gebruikt zijn allemaal van Artjourney. 



Wat heb ik gebruikt:

- Gesso
- Onderkant ronde puntenslijper
- Gesponst
- Clear Embossingpoeder Ranger
- Stempelinkt Adirondack kleuren: Pool, Aqua, Butterscotch, Lemonade, Expresso, Eggplant, Lettuce
- Stempels Artjourney sheet Boys en Tree
- Derwent kleurpotloden en geurloze Terpentine
- Wit en blauw papier


Wat heb ik gebruikt:
- Gesponst
- Stempelinkt Adirondack kleuren: Pool, Aqua, Sandal, Eggplant, Lettuce, Meadow,Red Pepper
- Stempels Artjourney sheet Boys, tree, Roses
- Derwent kleurpotloden en geurloze terpentine
- Papier wit, rood en bruin

Fijne week en dat iedereen niet te veel last heeft van de warmte, vooral genieten.
Groetjes, Regina

9 opmerkingen:

  1. Wow. Als deze geen speciale vermelding krijgen bij de challenge... zó mooi! Vooral de bovenste, ge wel dig. Echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie combinatie van stempels! Ik vind ze allebei prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei schitterend, Regina! Leuk dat je meedoet aan Art Journey Challenge # 10.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi regina

    ik vind het prachtige boekenleggers!

    heel erg mooi gemaakt super!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei prachtig,
    maar de eerste vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig gedaan Regina, mooie frisse kleuren heb je hier gebruikt.
    Net als Rein vind ook ik de eerste het mooist maar ik ben dan ook weg van de stempel met dat kereltje in de badkuip.
    Groetjes Marina.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...