23 juni 2011

Juffen en Meesterdag 2

Ha trouwe bloglezers,

De tijd gaat snel. Zoals beloofd hierbij nog twee andere cadeautjes die ik heb gemaakt voor de Juffen en meesterdag. Een is voor de meester van groep 7/8 en een voor een juf in opleiding. Het zijn meteen bedankjes geworden, heerlijke Merci. Dat behoort hen ook toe.  Hier en daar schort het nog wat aan de afwerking, maar ze zijn toch leuk geworden. Ben benieuwd wat de juffen en meester van deze cadeautjes gaan vinden morgen. Leuk dat jullie weer op mijn blog kwamen kijken. Ben natuurlijk ook nieuwsgierig wat jullie er van vinden. Altijd gezellig als je een bericht achterlaat.

Groetjes, Regina






Wat heb ik gebruikt.
- Tim Holtz masks
- Darkroom door stempel Franse tekst
- Gesponst met Adirondack Pool
- Gestempeld met Adirondack Eggplant en Denim
- Papier van blok voorjaar Action en Wild Rose Studio "For Men".
- Bloemetjes zijn gestanst met Spellbinder Rose Creations diversen kleuren papier
- Swirl van Tim Holtz Sizzix Elegant Flourishes
- Big shot
- Eyelets uit eigen voorraad



4 opmerkingen:

  1. Erg leuke bedankjes! Leuke frisse kleuren en de bloemetjes voorop doen het erg goed. Je gebruikte masker is mooi te zien, leuk met de tekst ernaast.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi wat je hebt gemaakt!
    Heb je tegenwoordig een juffen- en meesterdag?
    Ik stuurde vroeger wel elk jaar bloemen naar de meesters en juffen aan het einde van het schooljaar.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke juffen en meester cadeautjes heb je gemaakt! Ik kom even niet op je blog en zie van allerlei leuke dingen staan en gefeliciteerd met het winnen van de candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeautjes voor de meester en de juf! Erg origineel. Zullen ze vast heel mooi en lekker gevonden hebben! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...