14 augustus 2011

Nieuwe blog Regina's Garden

Hallo allemaal,
Ik ben weer op blog land. We zijn er een paar weken tussen uit geweest. Heerlijk naar Frankrijk natuurpark Du Morvan en een dagje Parijs. Wij zijn met onze tent erop uit geweest. We hebben genoten. Morgen beginnen hier de scholen weer. Helaas.
 Er liggen alweer wat nieuwe creaties op jullie te wachten. Deze komen van de week. Ik wil jullie attent maken dat ik een nieuwe blog heb aangemaakt. Mocht je interesse hebben neem dan eens een kijkje. Via http://reginasgarden.blogspot.com of via de foto op mijn site-bar. Ik hoop dat jullie ook deze blog willen volgen. Ik wil daar foto's opzetten van wat er groeit en bloeit in onze tuin en meer interesses op dat gebied.
Onderstaande foto mag je gerust gebruiken voor een van jullie creaties. Tot gauw en jullie heel veel creativiteit toegewenst.



Groetjes, Regina

1 opmerking:

  1. Klinkt allemaal erg leuk regina, ben benieuwd!! ga even een kijkje nemen op je andere blog! Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...