15 augustus 2011

Zomerse kaart met flowers

Hallo bloglezers,

Dit is weer de eerste kaart na de vakantie. Bij deze kaart krijg ik echt een zomers gevoel. Veel bloemen staan in bloei in vele prachtige kleuren. Daar kan ik zo van genieten. Zo ook van dit kaartje. Het is wel een eenvoudig kaartje. De stempel is een clear stempel van Prima Marketing. De stempelafdruk heb ik ingekleurd met fineliners. Ik wilde eens kijken wat het resultaat zou worden. Nu dit dus.. De grote bloem in het midden is van Marianne Design Creatables. Verder heb ik deze kaart afgewerkt met Gemstones van Hero Arts.
Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenge van Each Card is Unique. De challenge is maak een zomerse kaart. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. 

Geniet nog heerlijk van de zomer. 
Groetjes, Regina

Wat heb ik gebruikt:
- Stempel van Prima Marketing
- Bloem is van Marianne Design Creatables nr. LR 0164
- Gekleurd papier
- Gem stones van Hero Arts
-  Stukje strodraad.

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk zomerse bloemige kaart heb je gemaakt voor de challenge! Wat leuk! De layout en kleurencombi zal vast inspirerend zijn voor andere challengedeelneemsters, super leuk dat je meegedaan hebt! groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...