7 september 2011

cadeau zakje

Ha daar is weer een nieuw bericht van mij. Ik heb van het weekend een fantastisch, gezellig weekend gehad. Een hele lieve vriendin van ons mocht de leeftijd bereiken van 40 jaar. Eerst zaterdagmiddag haar overvallen met een High Tea, haar moeder en zussen hadden dit helemaal voor haar geregeld. Heerlijk hapjes hadden zij gemaakt en nog een vriendin en ik mochten mee om dit samen met haar te beleven. Zaterdagavond was er bij haar nog een heel feest. 's avonds hebben wij verder verrast met wat cadeautjes. Samen met andere vrienden hebben wij haar een cadeau abonnement gegeven op een tijdschrift. Om dit leuk te verpakken heb ik onderstaande gemaakt. 
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Het is altijd leuk als jullie een berichtje achter laten.




Wat heb ik gebruikt:

Stempel van The Peddler's Pack Stampwork de verjaardagsbij
Letters en cijfers van Tim Holtz Chip Block
Bloemen en blaadjes gestanst uit de Spellbinders Roses Creations
Label gestanst uit de Tim Holtz sheet Tag & Bookplates
andere bloemen uit mijn voorraad
Lintjes, wasknijpertje en andere labeltje uit mijn voorraad.
Papier uit mijn voorraad
Bruin zakje ontvangen in een pakket via Anneke
Op het kleine labeltje gestempeld bloemen van de sheet Poly Clear Hero Arts
Daarna bewerkt met Resist Clearembossingpoeder
Het bijtje in gekleurd met Derwent en geurloze terpentine

3 opmerkingen:

  1. Je hebt er een super mooie creatie van gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke creatie heb je weer gemaakt!

    dat zal ze wel erg leuk hebben gevonden!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Regina!
    Na mijn zomerstop even bij jou gekeken...
    Erg origineel gemaakt hoor!
    Je blijft een kanjer!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...