22 november 2011

Joepie de uitdaging is klaar

Hallo trouwe bloglezers,

Zoals de titel het al zegt" de uitdaging is klaar". Hieronder zien jullie het resultaat. Het heeft met wat energie gekost. Niet gauw tevreden en nu  is de rok klaar, want ja we hebben het over de rok, vind ik het nog maar zo. zo. Maar voor iemand die weinig ervaring heeft en 4 jaar geleden echt iets van kledij gemaakt heeft, mag ik toch trots zijn. Bovendien mijn lieve zus, want daar is de rok voor, is tevreden. Het paste gelukkig allemaal in een keer goed. Ja, ik hoor jullie zeggen tussen door toch wel gepast. Jazeker ook tussen door gepast. Nu lieve zus iedereen kan zien dat hij prima zit. Heel veel plezier ermee. 

Nu echt op naar de volgende creatie. De surprises. De kinderen mogen er voor school, korfbalvereniging éé'n maken en bovendien ook nog voor thuis. We hebben met 9 personen loodjes getrokken. Sinterklaas zal ons huisje vast niet voorbij gaan. Ik wens jullie allemaal heel veel Sinterklaas creatie plezier enne niet te veel Pepernoten eten...... 

Tot gauw.
Lieve groeten,

Regina


 Voorkant


Achterkant

2 opmerkingen:

  1. Wow wat gaaf!!
    Sjonge, echt knap van je dat dit hebt gemaakt!
    Gaaf stofje ook zo'n glimmer.

    Veel plezier met suprises maken ;)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...