10 november 2011

Van alles wat...

Ha trouwe bloglezers,

Ik probeer jullie blogs in de gaten te houden, maar ik ben niet altijd in de gelegenheid een berichtje achter te laten. Ik heb het druk.. Wie niet... Ik wil jullie daar wel iets over vertellen. Ik zit in diversen projecten voor de kerst binnen onze kerk en bij de korfbal vereniging. Leuke creaties maken, verhalen zoeken en kerstcadeautjes zoeken. Ben al helemaal in to de kerst. Helaas ik kan nog niets laten zien  Oja en dan komt Sinterklaas van het weekend ook nog aan in Nederland. Wat ook altijd een heel leuk feest is. `Surprise tijd`. Onze kinderen en nichtje willen het zo graag...  

Daarnaast heb ik een super leuke, lieve opdracht liggen voor mijn zus. Al is het wel een berg die ik over moet. Hieronder zien jullie een tipje van de sluier. Eind van de maand moet het af zijn.  Ik mag van mij zelf ook niet veel andere creaties maken. Eerst het ene en dan het volgende. Ohh, wat zijn we streng....Ik ben ook niet een super kei met naald en draad. Een behoorlijke uitdaging voor mij!! Eind van de maand zien jullie het resultaat hoop ik...


Natuurlijk ben ik ook nog naar de Kreadoe geweest. Samen met onze middelste en mijn moeder. Toch altijd weer een feest om daar rond te lopen. Enne niks kopen.... niet te veel... pas op de centjes.... Ja, hoor het is mij weer gelukt om wat mee te nemen.  Ik kom de tijd weer door. Zoveel leuke stands en natuurlijk ook mijn favoriete winkels waren er. Echt genieten dus...


Resultaat een dag Kreadoe

Ik weet niet of ik dit jaar aan kerstkaarten toe kom. Ik wil en zie van alles. Waarom is de dag te kort. Oké dan moet je nu niet bloggen en laat vooral het huishouden laten voor wat is. Kan ik niet... Tja, er mag toch weer worden gegeten worden en dan moeten er toch ook boodschappen in huis worden gehaald. Soms vliegt alles je aan en een paar dagen later denk je, is dit nu alles. Ons motto is dan ook hier alles komt goed.....Zelfs als je toetsenbord niet helemaal wil mee werken. Ik wil hier en daar een haakje plaatsen maar het wil niet. Dus sorry als mijn schrijftaal niet helemaal is wat het moet zijn. Hoop dat jullie dit verhaal toch hebben willen lezen en er om kunnen glimlachen. Lieve mensen geniet van de dingen om je heen, de prachtige natuur, de vrolijke gezellige mensen en dat je leven mag!! Ik ben dankbaar dat ik dit alles mag doen. Ik hoop tot gauw weer met een creatie. Ik hoop niet te lang. Nu maar zo eens boodschappen doen, vloer dweilen en met de kinderen overblijven....

Lieve groeten, Regina



  

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk bericht om te lezen! Het belooft heel wat, waar je allemaal mee bezig bent! En wat een mooie dingen heb je gekocht op de Kreadoe en daar wil je natuurlijk ook snel mee aan de slag maar ja, eerst de andere projecten ;) Veel dingen zijn herkenbaar hoor! Geniet jij vooral van de leuke Sint en Kerst voorbereidingen en heel veel succes met het project voor je zus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk je verhaal Regina en zo herkenbaar. Ook ik heb gewoon nog geen tijd voor Kerstkaarten en de tijd vliegt. Ook de KreDoe bezocht en niet te veel gekocht. Heerlijk. Ook dat lonkt om er weer wat mee te doen. Veel succes en sterkte in je drukke tijd. Ook met je naaiwerk.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...