21 februari 2012

Just a note.... Poezie Swap

Ha Bloglezers,

Ik heb meegedaan aan de poëzie swap van de Nederlandse swappers. Ik heb deze swap gemaakt voor Sientje. Ik weet dat zij deze inmiddels heeft ontvangen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Het is echt een scrap, deze keer zijn de teksten alleen gestempeld. Dat is eigenlijk niets voor mij, zo zonder stempels.  Met poëzie plaatjes heb ik eigenlijk niet zo veel. Deze poëzie plaatjes vond ik wel heel leuk. Het is was wel een hele leuke uitdaging. Ik vind hem zelf ook heel leuk geworden. Ik heb de swap van Sientje ook al ontvangen. Sientje was zo snel. Ik was nog niets eens klaar met deze uitdaging. Wat ben ik verwend door Sientje, dank je wel en zo'n lief gedichtje. Zie alle resultaten hieronder.  






Wat heb ik gebruikt:
Poëzie plaatjes gekocht bij de Action. (stickers).
Blocnote bij de Readshop
potloodje uit mijn voorraad beplakt met Eline's winterhuis papier
Papier Eline's winterhuis en crème cardstock.
Doorzichtig plastic.
Bloemetjes uit mijn voorraad
Jute uit mijn voorraad
Teksten van sheet Roses van Artjourney en Eline. Gestempeld met timber brown Stazon
Gedichtje uit mijn poëzie album
Spiegeltje hartje uit mijn voorraad.
Label zelf gesneden. 

Hieronder zie je wat ik heb ontvangen. Een prachtig enveloppe boekje met een poëziealbum gedichtje. Hier vind je Sientje haar blog



Fijne week verder.
Groetjes, Regina

7 opmerkingen:

  1. Toch heel mooi voor zo eens tussendoor! Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Regina

    Wat zijn het allebei prachtige creaties geworden.
    Geniet er lekker van.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooi blocnote heb je gemaakt. Heel inspirerend en ik was bezig met ikea potloden te verven maar papier is voor mij weer een nieuw idee! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Regina,
    Wat een prachtig boekje heb je gemaakt! Leuk met dat bijpassende potlood.
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi labelkaartje, met prachtige kleuren. Héél lief!! Wat je hebt ontvangen is ook niet mis.

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Regina wat je hebt gemaakt en wat je hebt ontvangen, toevallig heb ik ook een envelopboekje gemaakt voor mijn swapmaatje er kan zoveel'in'.
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig boekje heb je gemaakt! Heel sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...