20 september 2012

kaarten met rubber stamp Tapestry

oooh, wat zijn het toch schattige stempeltjes. Afgelopen zaterdag heeft Corine er volop met gedemonstreerd op kleine labeltjes. Zelf heb ik ook van die stempeltjes, die mogen niet ontbreken tussen mijn stempels. Ik moest voor de kerk nog even wat snelle kaarten hebben. Dan is zit echt heel leuk om te doen. Samen met mijn dochter Naomi heb ik deze kaartjes gemaakt. Wij zijn benieuwd wat jullie er van vinden. 

Groetjes en fijne dagen. 

Regina



Wat heb ik gebruikt:
Stempels Rubber Stamp Heritage Roses
Diversen kleuren Adirondack.
Achter sponst met Adirondack Lettuce
Bij 2 kaarten het woord bedankt gestempeld met Stazon Timber Brown en de tekst stempel komt van eeen sheet gekocht bij het Kruidvat. 
Papier uit mijn voorraad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...