18 september 2012

Pennenbak 2

Ha daar ben ik weer. Hier nog een pennenbak. In mijn eerdere bericht. (toets hier voor de link)
Toen had ik een pennenbak gemaakt met acryl verf en nu alleen met Adirondack inkt. De stempels komen van Artjourney en de vlinders komen van een onbekende sheet. Achtergrond heb ik gemaakt met een acrylblok met daarop Lemon en Sunset Orange gesmeerd en een beetje water besprenkeld. Krijg je hele mooie achtergronden van. Ook heb ik de een template gebruikt en daarmee sponst. 
Leuk dat jullie weer kwamen kijken op mijn blog. Fijne dag.
Groetjes, Regina




Wat heb ik gebruikt:
Adirondack Lemon en Sunset Orange en Stazon Timber Brown
Stempels Artjourney Tree en Nature 2
Stempels vlinders onbekend
Houten doosje gemaakt door Corine haar vader.
Potloden ter versiering
Template


3 opmerkingen:

  1. Hallo Regina!

    Vanavond je blog weer gevonden met een prachtig werkje! Erg mooi hoor!
    Zelf ben na 1 jaar, na een val van de trap en maanden het ziekenhuis weer op mij blog
    "tineke creatief".
    Fijn weer hoor! Ik kom snel weer terug hoor!
    Groetjes,
    Tineke uit Franeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige penne bakje mooie kleurcombi.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi en leuk uit Regina! Dat wil je echt wel op je tafel hebben staan. Mooie kleuren.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...