17 april 2013

Artjourney challenge #32 gescheurd

Lieve bloglezers,
De rust is wat weder gekeerd na alle festiviteiten. 
Vandaag een kaart wat meedoet aan de  AJ challenge het thema is gescheurd.




 Deze keer is het thema gescheurd en natuurlijk alleen of zoveel mogelijk Artjourney stempels gebruiken. 
Achtergrond is twee laags. Eerste laag 4 soorten distress inkt (kleuren forest moss, Scattered straw, Broken China en milled lavender) op een accryl blok gedaan en nat gespoten. Daarna de stempel muzieknoten van de sheet Music met Stazon erop gestempeld. 
Twee laag ook vier verschillende soorten distress inkt (zie voor de kleuren hierboven) op een accryl blok gedaan en nat gespoten. Gedroogd met de heattool en daarna stukken gescheurd. Daar weer op gestempeld met distress inkt forest moss, het netje van sheet Summer Girl, Clock van de sheet Lady Clock en wiskunde tekens van Friends 2. 
Twee lagen op elkaar geplakt en de rand nog even gesponst en daarna met versamark het prikkeldraad gestempeld en met zwarte Embossingpoeder Sternenstaub erop en warm gemaakt met de heattool. 
De mannen hebben ik op Perkamentpapier gestempeld met versamark en ook met zwarte embossingpoeder Sternenstaub erop verwarmd met de heattool. De mannen uitknipt en opgeplakt. 
Van kleine restjes heb ik het kaartje er bij gemaakt voor een verjaardag van de vriend van mijn dochter. 
Ik geloof dat ik alles zo wel heb omschreven. Leuk resultaat en meteen mijn nieuwe aanwinst gebruikt de vrienden van de sheet Friends. Toppie joppie!! Nu maar hopen dat mijn dochter haar vriend hem ook leuk vindt ;-).
Vanuit hier weer een fijne dag en tot gauw weer. Het is altijd leuk als je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes, Regina.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock groen, zwart
Wit papier om op te stempelen.
Distress inkt: kleuren Forest moss, Scattered straw, Broken China en Milled lavender
Artjourney stempels sheet: Friends 2, Music, Lady Clock, Summer girl.
Embossingpoeder Sternenstaub black
Stazon, Versamark. 

7 opmerkingen:

  1. Wat een waanzinnig mooie kaart Regina.. erg stoer.. mooie bijpassende kleuren.. en mooie technieken.. Ook erg leuk dat je alles zo fijn beschrijft. Bedankt weer voor het meedoen met de Challenge..

    groetjes Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart geworden! Ik ben jaloers... Moet maar veel mee doen aan make and takes/workshops bij Art Journey. Ooit hoop ik ook zulke kaarten te kunnen maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren, leuk gescheurd. Prachtige stempelcombinaties ook op de achtergrond. Mooie aanwinst, die vriendenstempel! Fijn dat je weer meedoet met onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stempelwerk met prachtige kleuren Regina!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, Regina! Mooi stempelwerk met die twee achtergrond-laagjes. Een mooi geheel, bedankt voor je bijdrage!
    Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtkaart, mooie kleuren, mooie achtrgrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie gave stoere kaart! En wat leuk dat je de beschrijving erbij hebt gezet!Wat een werk maar wel met een heel mooi resultaat! Fijne zondag, groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...