8 juli 2013

Don en Daisy voetbal jongetje 5 jaar

Ha bloglezers,

Vandaag weer eens iets totaal anders. Een stempel gebruikt van Don en Daisy voor de verjaardag van mijn buurjongetje. Hij is 5 jaar geworden. Altijd leuk om een zelf gemaakte kaart te krijgen toch? Ben benieuwd wat jullie er van vinden? Het is weer iets totaal anders als wat ik de laatste tijd heb gedaan. Ik wens jullie een fijne zomerse dag en week verder. Tot gauw weer met iets creatiefs.

Groetjes, Regina


Wat heb ik gebruikt:
- stempel Marianne Design Don en Daisy
- Creatable Marianne Design
- Stempel tekst Marianne Design
- Papier van May Design (restjes)
- Cardstock
- cijfer 5 van Tim Holtz stans.
- Derwent kleurpotloden
- geurloze terpentine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...