5 juli 2013

Exploding box "5 juli 2013"

Hoi allemaal,

Een dubbele dag vandaag. Onze dochter Naomi is vandaag jarig. Een heerlijke meid van al weer 13 jaar. We vieren het een beetje vandaag. Zij viert het vooral met haar vriendinnen vandaag. 
Vanavond hebben wij een ander feest. Onze grote nicht trouwt vandaag. Vanavond dus naar een ander feestje. Zin in !!
Ik kon het niet laten om voor het bruidspaar wat te maken. Het is een exploding box geworden. Ik heb hem al eens eerder gemaakt. Zie http://reginadekoning.blogspot.nl/2012/10/box-anton-70-jaar.html. Foto's ontvangen via beide ouders. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik wens het bruidspaar in iedergeval heel veel plezier toe.






Iedereen een fijne dag en een mooi zonnig weekend toe gewenst.

Lieve groetjes, Regina

Wat heb ik gebruikt:
- Creatables Tim Holtz hart
- Roosjes uit voorraad
- Letters en cijfers stans van Joy
- Papier van My Mind's Eye Lucky in Love gekocht bij Creatiefhandje
- Houten doosje wat als taart dient
- Roze plakband
- Lint uit eigen voorraad
- Cardstock blauw, roze en rood 
- Foto's van familie
- Bruidspaar geluk brengers gekocht bij de Wereld Winkel

4 opmerkingen:

  1. Whaw, prachtig gemaakt! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk! Dat was vast een verrassing waar ze heel blij mee waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De box op zich blijft altijd al leuk, maar het aangepast op het bruidspaar .... héél erg gaaf!!!
    Helemaal in stijl, met bijpassende kleuren en geweldig in het midden de bruidstaart, echt heel leuk!
    Ze waren er vast heel blij mee.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dit derde doosje vindt ik ook mooi en persoonlijk.
    Groetjes, Anneke. www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...