22 september 2013

Bedankt en Voor Jouw

Ha bloglezers en alle andere belangstellende,

Vandaag is bij ons in de kerk,  de bevestiging van ambtsdagers geweest. Namens de kindernevendienst geven wij dan altijd een kaart om de ambtsdrager een steuntje in de rug te geven en de ambtsdragers die afscheid nemen te bedanken. Voor dit doel heb ik namens de kinderen kaarten gemaakt. Hieronder zie je het resultaat. Ik had zo'n kaart eerder gemaakt in een workshop bij Corine maar met wat andere stempels. Het zijn er 12 geworden maar nu met mijn eigen stempels erin verwerkt. Het is wel geworden zoals ik had gehoopt en geen een is hetzelfde dat is het leuke van zelf gemaakte kaarten. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Fijne zondag en tot gauw met weer nieuwe creaties.
Groetjes, Regina
 
 
 



 
 
Wat heb ik gebruikt:
 
- Stempel Zonnebloem van Chocolate Baroque Sunny Sunflowers
- Stempel Achtergronden van Chocolate Baroque Texture fragments
- Stempel regendruppels van Artjourney
- Tekst stempels van Joy sheet 6410/0010
- Kleuren inkt achtergrond Distress ink Scattered straw, Adriondack Juniper.
- Voor de druppels Adriondack Butterscotch
- Stazon Timber brown tekst mee gestempeld
- steentjes oogjes een pad hoe je het wilt noemen Juniper en Frost White van Color Box
- Embossingpoeder voor de Zonnebloem Sternenstaub Schokobraun van Judi Kins
- De zonnebloem ingeschilderd met Adriondack Salmon, rust en Butterscotch
 Distress inkt Vintage Photo en Scattered straw.
- Groene en gele cardstock
- dubbelzijdig tape en foam tape
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...