13 september 2013

voetbal shirt Tim

Ha bloglezers,
 
Een vriendje van onze zoon is vandaag jarig. Een echte fan van Ajax. Bij Nadine zag ik een prachtige kaart. Ik dacht dat is.... wil ook proberen. Maar deze kaart is niet zo mooi als van Nadine. Gewoon weer een beetje anders (of niet).  Klik op Nadine haar naam en je kunt een kijkje nemen op haar blog. Ik ben wel even aan het prutsen geweest. 
 Dit keer weinig gestempel. En met de omschrijving die Nadine gaf aan de slag gegaan. Tim heeft nog al een lange achternaam daarom zowel op de voorkant als op de achterkant zijn naam. Ik had nog wat gestanste letters liggen. Deze wit geverfd met Acryl verf. Logo van Internet. Tekst gefeliciteerd is van JOYcrafts. Touwtje en kraal lijkt een beetje op een voetbal ;). De mouwen met rode tape. Verder Cardstock.
Achterkant. met glitter Stickles op een het rode rondje. Ik heb het rood gemaakt met Dylusion spray, Het gekartelde randje heb ik wit geschilderd met Acryl verf. Het cijfer 10 uitgeprint. De rest spreekt voor zich. De voetbal uitgeprint van internet gehaald en dubbelzijdig op elkaar geplakt en op het wasknijpertje gelijmd.  Dit is het.... Mijn zoon vond hem geweldig... Daar doe ik het voor....
 
Bedankt dat je weer een kijkje kwam nemen. Fijne dag. Enne Tim als je dit leest. van harte jongen....
 
Groetjes tot gauw met nieuwe creaties.
Regina


 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Dit is wel heel leuk en stoer zeg.
    Groetjes Anneke. www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart voor zo'n Ajax-fan Regina...te gek hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou niet zo bescheiden, hoor! Deze is toch ook helemaal super! En als je zoon 'm leuk vind is dat het mooiste compliment. Super leuk dat ik je heb kunnen inspireren. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...