25 september 2013

Flower label

Lieve bloglezers,
 
Van de week een label gemaakt voor iemand die vandaag 40 is geworden. De label staat niet op zich zelf deze heb ik gezien bij Anneke neem een kijkje op haar blog. Met andere materialen en andere stempels zie je toch wel een leuke gelijkenis. Bedankt Anneke voor de inspiratie.  Ben natuurlijk benieuwd wat jullie van deze label vinden.


Wat heb ik gebruikt:
- Adirondack Sunset Orange en Watermelon
- Gesso
- Water
- Bloem is Art Talent
- Regendruppels Artjourney
- Tekst stempel is van JOY
- Cijfer is van Art Talent
- labeltje en label is van Tim Holtz
- wit lint
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ik 'herken' het label maar jij gaf er toch echt wel je eigen draai aan. Leuk! Mooie bloemetjes ook!
    Bedankt voor de linkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Regina! Ik heb het bloggen weer opgepakt en ben nu met een (klein) blogrondje bezig ... uiteraard ook een bezoekje aan jouw blog en dit label is natuurlijk schitterend met de mooie warme kleuren en de leuke bloemetjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...