18 februari 2014

Chocolate Baroque notitieboekjes

Hoi allemaal,
 
Met een aantal dames een uitdaging aangegaan volgens een sketch. Dit heb ik er van gemaakt. Het zijn geen kaarten geworden maar notitieboekjes die te koop zijn bij de Hema. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. De sketch waar deze naar gemaakt is kan ik helaas niet meer vinden.
 
Tot gauw weer met nieuwe creaties
 
Regina

 
 
 
 
 
Wat heb ik gebruikt:
- Rubber stamps van sheets van Chocolate Baroque Pretty poppies en Texture Fragments
- Derwent potloden
- Adriondack inkt Lettuce en Butterscotch

- Stazon Timber Brown
- Diversen restjes papier en craft
- plakparels

1 opmerking:

  1. Drie hele mooie kaarten, ja de CB stempels zijn altijd mooi om te gebruiken, je brengt me op gedachten!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...