13 juni 2014

#CZC13 bloemen


Soms heb je iets in gedachten en dan pakt het anders uit. Niet slechter of zo maar ik vind deze kaart wel minder vrolijk. Op de foto komt de kaart nog fletser over dan in werkelijkheid. Wel wist ik dat ik deze bloemen wilde gebruiken. Ze zijn van Chocolate Baroque Sun flowers. Hoe is deze kaart ontstaan. Ook niet helemaal de juiste volgorde maar daar leer je weer van.
Eerst een zonnebloemen gestempeld. Deze nog een keer gestempeld maar dan op een stukje tape. Deze weer op de zonnebloem geplakt en dan weer een gestempeld en zo onstaan er uit eindelijk 4. Zo heb ik dit ook gedaan met de bladeren. Daarna de randen gesponst met lemonade en met een template kippengaas langs de randen. Zowel de bloemen als het kippengaas zijn gedan met Adriondack expresson. De bloemen en de bladeren zijn ingekleurd met colorsoft kleurpotloden en geurloze terpentine.
 
Wat heb ik gebruikt:
- Adriondack inkt expresso en lemonade
- template kippengaas
- Stempel sunflowers van Chocolate Baroque
- Colorsoft kleurpotloden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...