14 juni 2014

#CZC14 Een spelletje

 
Poeh dit was even nadenken en van alles bedacht maar dit is het geworden. Achtergrond van het kaartje 10 x 15 met template bedekt en gesponst met Adriondack Citrus. (Soort tafelkleed). Daarna kaartjes gesneden uit een restje blauw kaart karton. 4,5 x 4,5 cm. Deze opgeplakt vormt achterkant van de kaartjes. Bij twee natuurlijk een plaatje en ik dacht nu eens te gaan voor mijn Penny Black stempels de egeltjes ze blijven leuk, maar ik doe er te weinig mee. Dat vind ik ook zo leuk van deze challenge er komen weer stempels te voorschijn die ik nog nooit of te weinig heb gebruikt. Hebben jullie dat ook? Helaas de kaartjes zijn in het spelletje niet juist dus moeten ze weer worden omgekeerd. Mijn man en ik hadden er al een kleine discussie over. Hij vond dat het twee dezelfde kaartjes moesten zijn. ;). Tja wie heeft er gelijk? haha.
Oja door het spelletje vergeet ik bijna te vertellen dat ik de egeltjes heb gestempeld met Versafine en ingekleurd heb met de wel bekende colorsoft kleurpotloden en geurloze terpetine.

Wat heb ik gebruikt:
- 10 x 15 kaart Hema
- Adriondack inkt Citrus
- Penny Black stempels
- Versafine
- Colorsoft kleurpotloden
- Restje blauw papier



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...