16 juni 2014

#CZC16 kroonluchter

 
Thema kroonluchter wahh dacht ik wat nu. Haha heb ik toch een kroonluchter stempel in mijn rijke bezit. Deze dus gebruikt. Hij is van Marianne Design. Eerst achtergrond gemaakt met Adriondack inkt Sunshine Yellow en Mountain Rose. Deze gestempeld op mijn craftsheet en nat gespoten. Kaartje erin gelegd. Daarna gedroogd met de heattool en wat bijgesponst met Adriondack inkten. Template er op gelegd. De template is volgens mij van Dina Wakley Gesponst met Sunset Orange. Daarna de stempel van de kroonluchter gestempeld met Versafine. Lijntje met fineliner naar bovengetrokken. De sterretjes heb ik gemaakt met een fineliner rood en template. Zo dit was even een inhaal slag. Ik ben weer bij. Oja bijna op naar het mooi schrijven. Weer een leuke uitdaging.

Wat heb ik gebruikt:
- Templates
- Adriondack inkten Sunset Orange, Lemonade, Sunshine Yellow, Mountain Rose, Salmon.
- Kroonluchter stempel Marianne Design
- rode fineliner.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...