15 juni 2014

#CZC15 Cirkels

\
Vandaag het thema cirkels. Je kunt er alle kanten mee op. Ik wist alleen dat ik de achtergrond wilde gebruiken van mijn embossingfolder maar verder geen idee. Dus eigenlijk niet nadenken gewoon doen. Ook zo heerlijk van deze zomer challenge.
De achtergrond is dus een embossingfolder daarna gesponst met adriondack Pink Sherbet en Mountain Rose. Daarna wat passende kleuren papier gezocht in mijn restjes zak. Met de big shot en cirkel stansen cirkels gestanst en deze gewoon opgeplakt niet nadenken. Daarna kleine rondjes uit mijn perforator gehaald en ook opgeplakt en als laatste cirkeltjes gestempeld met een dopje met versafine.

Wat heb ik gebruikt:
- Embossingfolder Tim Holtz
- Cirkel stansen
- dopje
- versafine
- perforator
- lijm
- 10 x 15 kaart 2x Hema

1 opmerking:

  1. Wat leuk deze circle kaart. Mooie kleuren heb jij gecombineerd.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...