13 oktober 2014

kaart gemaakt volgens kleuren en sketch

Onderstaande kaart gemaakt voor een challenge die Renée en ik zo af en toe eens doen om elkaar uit te dagen. De kleuren en sketch komen van Pinterest. Op Pinterest deze link vind je meer kaarten en dingen die wij doen. http://nl.pinterest.com/reginacrea/stempeldames/ . Ook daar zul je binnenkort Renée haar kaart tegen komen.
De stempeltjes die gebruikt heb zijn van Hero Arts en van een sheet die ik ooit bij het kruidvat heb gekocht. Eerst de achtergrond gemaakt met sponsen en kleuren Adriondack. Daarna nat gespoten en laten uitlopen. Een driehoek gesneden uit Perkament papier. De bloemen met Archival erop gestempeld. Op zijn kop erop geplakt.Daarna bloemen gestempeld op mijn stempel papier. Deze ingekleurd met Adriondack en waterpenseel. Hier en daar een knoopje, splitpen of plaksteentje opgeplakt. Deze daarna bevestigd met lijm. De kaartjes kun je eruit halen. Ook deze gesponst. Onder aan de foto's de kleuren inkt en wat ik allemaal heb gebruikt. 



flora brights


Card Sketch by Gloria

Wat heb ik gebruikt:
- Adriondack inkten: Sunshine Yellow, Lettuce, Mountaine Rose, Stonewashed, 
- Distress inkt: broken China
- Archival: black
- Sketch
- kleuren sketch
- stempels Hero Arts en Kruidvat
- gekleurd papier/craft
- perkament papier
- sponsje.





1 opmerking:

  1. Best een lastige uitdaging die jullie jezelf stelden deze keer! Mooi die bloemen en dat de kaartjes eruit kunnen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...