1 januari 2016

Happy New Year, Gelukkig Nieuwjaar

Zoveel mensen
met zoveel nieuwjaarswensen
de ene wenst liefde en geluk
de ander vooral gezondheid

Sommige kiezen voor vrede in de wereld
en hopen op gelijkheid voor iedereen
Ik wens vooral mensen die niet ontmoedigd raken
en iedere omarmen met nieuwe wensen.

Een creatief 2016.

Gelukkig Nieuwjaar, Herzlich Neues Jahr, Happy New Year!

Regina 



Wat heb ik gebruikt:
- Zengtangle stempel
- Impression Obsession stempel
- Adirondack inkt: Red Pepper, Sunset Orange, Pool en Citrus
- Wow Embossing poeder zilver
- Versafine

-


1 opmerking:

  1. Prachtig Regina en wat een mooie wens! Jij ook de allerbeste wensen maar dat had ik geloof ik al gezegd he :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...