28 maart 2016

18 jaar nummer 2

Al eerder gezegd in mijn blog posten hebben wij deze periode veel bekende die 18 jaar worden.Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien. De achtergrond is gemaakt met dezelfde techniek als deze kleurige kaart. (klik op de link). Ook deze kaart is kleurig, maar  niet met vierkantjes maar met cirkels. Het meisje is van Artjourney (Umbrella Girl). Leuk dat je weer langs komt om een kijkje te nemen op mijn blog. Tot gauw met nieuwe post.

Regina 


Wat heb ik gebruikt:
Diverse kleuren Adirondack
Cijfers zijn van Die-namics
Meisje is van Artjourney Umbrella Girl
template 
Inka Gold zilver en goud

1 opmerking:

  1. Een hele mooie, noppenkaart en je hebt hele vrolijke kleurtjes gebruikt, dat heeft een 18 jarige graag. Je zal wel scoren. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...