30 maart 2016

flower met chloor


Nieuwe kaart vandaag. Het ontwerp en kleuren zijn bedacht,9 laatste beetje anders) door Corine van Kuilenburg. Zij heeft bijna allemaal andere stempels gebruikt. Ik heb veelal Artjourney stempels gebruikt en gewerkt met chloor. Meteen weer eens een oude stempel uit de kast gehaald ;)
Eerst de achtergrond gesponst met 3 kleuren Adirondack inkten (meadow, sail boat blue en mountain rose). Daarna met witte WOW embossingpoeder(Opaque Bright White)  en versamark de bloemen gestempeld. In de schaduw nog een paar bloemen gestempeld deze met Memento Bamboo Leaves. 
Op de achtergrond zie je een tekst deze is van Artjourney en gestempeld met Memento Potter's Clay.
Daarna met chloor gestempeld aan de bovenkant (is stempel van Chocolate Baroque). Dit laten drogen. 
Ondertussen op een apart papiertje de bloem van AJ gestempeld en geembost met Versamark en SternenstauB koper. Deze ingekleurd met waterpen Mountain Rose en Red Pepper. De blaadjes zijn ook van AJ. Deze gestempeld met Memento Bamboo Leaves en ingekleurd met waterpen Adirondack (Citrus en Meadow). 
Daarna opnieuw de Chocolate Baroque stempel gestempeld met Bamboo Leaves en Paris Dusk. 
Zo heb je weer een leuke kaart, waar ik vast weer iemand heel blij mee kan maken. 

Hele fijne week, het schijnt nu echt lente te worden.

Groetjes, Regina 

Deze keer geen wat heb ik gebruikt. Alles staat hierboven omschreven. Mocht je toch nog vragen hebben mail me gerust. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...