27 juni 2016

Bedankt!


Doe ik het wel, doe ik het niet. Ach waarom ook niet, in een handomdraai en met hulp van mijn dochter in een uurtje 14 kaartjes gesneden, geplakt en gestempeld voor de kindernevendienst. Hiermee wil ik hen bedanken voor het afgelopen seizoen, voor onderweg staat er nog een zegenbede in.



Moge de weg oprijzen om je te begroeten.
Moge de wind altijd in je rug waaien.
De zon atlijd warm op je gezicht schijnen.
De regen zachtjes in je tuin vallen.
En moge God je houden in de palm van zijn hand tot we elkaar weerzien.

Ierse reiszegen via internet

De kaartjes zijn gemaakt met achtergrondjes die ik al had liggen en eerder gemaakt met de gelli-plate.
Zo wordt alles weer goed gebruikt. 

Tot de volgende keer met een minder haastige creatie ;)

Groetjes, Regina 



1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...