21 september 2016

Vrolijkheid / Happiness

Niet zo lang geleden heb ik een workshop gevolgd bij Corine van Kuilenburg waarbij we hebben geleerd om te maskeren. Dit is zo leuk om te doen en ben er zelf mee aan de slag gegaan met mijn eigen stempels. Deze kaart roept bij mij een en al vrolijkheid op. De stempels die ik heb gebruikt zijn allemaal van Chocolate Baroque. Hoop hiermee andere ook weer tot inspiratie te kunnen zijn. Stempelen het is oneindig en zo leuk! 


Wat heb ik gebruikt:
- Stempels Chocolate Baroque sheetsTanged Fragments Waterlily Mandala
- Adirondack inkten Sunset Orange, Pool, Citrus
- Versarmark
- Stazon Cactus Green
- Perkamentpapier
- maskertape
- Wow  clear embossingpoeder hologram Sparkle
- Clear embossingpoeder Ranger

2 opmerkingen:

  1. Regina, heel, heel mooi met prachtige kleuren !
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie Regina, hele mooie kleuren heb je hier gebruikt en prachtig design!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...