7 maart 2017

voorjaar

Het voorjaar begint zijn intrek te nemen, heerlijk. Hier en daar krokussen boven de grond en narcissen die op komen. Ik heb zelfs de bloesem al gezien aan struiken. Al die prachtige kleuren die het grauwe weghalen. Ik ben zelf meteen maar in de flow geschoten en heb mijn voorjaarsstempels erbij gezocht. 
Ook had ik al een poosje van drsdesigns stempels liggen waar mee je leuke lijntjes, streepjes, blokjes van kan maken. Net thee doeken en overhemden. :)). Daarnaast de stempels van Ludiec met de prachtige voorjaarstak. Zo heb je met wat inkt prachtige kaarten. 
Ik zou zeggen geniet van het voorjaar en van deze kaarten  komen er vast nog meer

Fijne week.
Groetjes, Regina





.




2 opmerkingen:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...