19 februari 2019

Donkere achtergrond Flower Violet

Voor de workshop die de dames eventueel ook kunnen maken heb ik deze kaart gemaakt. Alle stempels zijn van Chocolate Baroque. De bloemen stempel kun je zo heerlijk variëren met verschillende kleuren en opbouw 3d. Vandaag voor deze variant gekozen. In de kleuren paars. Op de workshop gaan we werken met donkere achtergronden om eens te laten zien wat er zoal mogelijk is dan van het uitgangspunt wit te gaan. Zo leuk om dit ook zelf te ontdekken. Wat doet welke inkt, kleur op donker. Ik heb in ieder geval genoten afgelopen maand met het maken van kaarten met donkere achtergronden. Als je terug scrolt zie je de andere kaarten. 

Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Fijne week. 


1 opmerking:

  1. Supermooi geworden! Ik hou wel van deze kleuren.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...