25 februari 2019

Restjes Leftover week 8 "Scraplings"

Het blijft leuk bezig te zijn met het zoeken in de bak met restjes en daaruit weer wat leuks maken. Vandaag vond ik nog een achtergrond gemaakt met distress oxides op fotopapier en ik had ook nog restjes liggen om scraplings van te maken. Mooie combinatie en weer gooi ik niet iets zomaar weg. 

Het leuke van deze scraplings is dat de stempels die er opzitten, ik nog niet eerder had gebruikt. Top dus! :)) Stempel bloemen van Stampin-up. Tekst van Craft emotions.
Ik ben uiteraard benieuwd wat jullie er van vinden. 





uitgangspunt foto hieronder.



2 opmerkingen:

  1. Scraplings are one of my favourite things to make and these are wonderful. Great colours and beautifully designed for such a small surface.
    Cath x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...