23 april 2019

Flower color

Heerlijk, wat was het leuk om met deze kaart bezig te zijn. De Panpastel weer eens op tafel voor de achtergrond en een van mijn nieuwe aanwinsten van Paperartsy gekocht op de Artspecailly. 

Voor de achtergrond ben ik begonnen met Panpastels en ik heb daaroverheen gestempeld met Distress Oxides. Eigenlijk meer de groene takken en kleine licht oranje cirkels. De flower bloem van Paperartsy heb ik gestempeld met Versamark en WOW embossingpoeder Primary Ebony. Deze verder inschildert met distress inkt en adirondacks. 

Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog.




1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke zomerse kaart ! En een supermooie bloemstempel, groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...