22 april 2019

Restjes / Leftover 16 "Hieperdepiep Hoera"

Het is weer maandag en ook tweede Paasdag. Vandaag nog even tijd gevonden om wat met restjes te  maken. Zelfs de lintjes zijn van hergebruik. 
De achtergronden had ik eerder gemaakt ter voorbereiding voor een workshop en ik wist nog niet wat ik mee zou gaan doen. Ze zijn gemaakt met Panpastel en Versamark en stempels van Paperartsy. De tekst stempel is van Craft Emotion en gestempeld met Stazon. Het zijn leuke labels geworden en altijd handig voor om een cadeautje aan te hangen of op te plakken. Fijne zonnige dag.


Hier startte ik mee of te wel was het uitgangspunt.







1 opmerking:

  1. helemaal leuk !je had makkelijk kunnen meedoen met het kkt van morgen =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...