3 september 2019

30 restjes kaart vrolijkheid

 Het is toch restjes maandag en niet dinsdag? Ik hoor het jullie zeggen. Tja en jullie hebben helemaal gelijk een dagje later. Ik was te druk om het gisteren te plaatsen en ik had de kaart ook nog niet af. Oeps... Ik ben geen vooruit werker en het komt zoals het komt. 

Maar de kaart is er vandaag met resultaat. Ik moet even wennen aan deze kaart al vind ik de kleuren combinatie fantastisch en het werken met caran'dache krijtjes is heel leuk. De achtergrond was al eerder gemaakt met brusho, bister en lag te wachten om een keer gebruikt te worden. De stempels van Paperartsy die te gekke fantastische bloem lag ook op mij te wachten en wilde graag voorzien worden van een kleurtje.De nieuwe stempels van Marianne Design kwamen ook goed van pas.  Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.  
Mooie dag.



Eind resultaat


uitgangspunt


De krijtjes caran d'ache kwamen goed van pas.


1 opmerking:

  1. Een hele mooie restjeskaart ! Ik doe dat ook graag in de doos met de restjes zitten snuisteren en dan toch nog een mooie kaart toveren !
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...