30 september 2019

34 restjes / Leftover Een kaartje omdat.....

Hebben jullie ze al gezien prachtige paddenstoelen in het bos? Ik was 2 weken geleden in het bos en daar trof ik toen nog maar weinig paddenstoelen aan en nu zie ik op instagram en facebook heel veel paddenstoelen foto's voorbij komen. Ik kon er dan ook deze week niet om heen. Ik heb ze dan wel niet veel gezien in het echt, maar ik kon een sfeervol kaartje of in dit geval kaarten niet weerstaan met paddenstoelen erop. 
In mijn restbak vond ik nog wat sfeervolle herfst materialen en daar heb ik dan ook onderstaande kaarten meegemaakt. Heerlijk de herfst met zijn prachtige kleuren. Beetje jammer is wel dat de herfst zoveel regen geeft. Alles heeft zo zijn charmes. Ik ben benieuwd wat jullie van onderstaande kaarten vinden. Laat gerust een berichtje achter op mijn blog, Instagram account of op facebook. Altijd leuk om te lezen. 





Het uitgangspunt


1 opmerking:

  1. Een heel leuk kaartje met superleuke achtergrond. En het is altijd leuk om in de restjesdoos te duiken en dan een leuk kaartje te kunnen samenstellen.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...