17 februari 2020

Week 50 restjes "sterkte"

Vandaag vond ik weer mooie restjes  in mijn bak. Ik heb er wel weer sterkte kaarten van gemaakt. Net als vorige week. Ik vind als je zwart gebruikt in je werk, je toch een soort gevoel van rouwrandje krijgt. Zeker met een zwarte rand om je kaart. De kaarten komen vast een keertje van pas. Ik ben gelukkig in een positieve stemming dus daar ligt het zeker  niet aan. Op de kaart wel mijn favoriete kleuren turquoise en lime groen. De bloemen zijn van een stans van Tim Holtz. De tekst "sterkte" is van Artourney. De vlinders zijn van Darkroom door. 
Als  je zo bezig bent met het maken van een kaart. Bedenk je soms dat het toch weer anders wordt dan je eerst had bedacht. Ik heb dan ook de washi tape in het turquoise niet gebruikt. ;).

Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Mooie week toegewenst.

Groetjes,









1 opmerking:

  1. Supermooie kaartjes. Ik zou er nooit aan denken om deze kleuren te gebruiken voor een rouwkaart, maar het kan hoor ! Weer een ideetje rijker.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...